od Návštěvník » stř 01. črc 2015 19:56:46
Nesmysl. U Li-Ion případně Li-Pol baterií se sleduje napětí, které nesmí klesnou pod určitou hranici ( nevím to přesně, ale pohybuje se to okolo 2,5-2,7V). Pro jistotu a také z důvodu nepřesnosti měření se tato hranice dává o malinko výš. To samé s nabíjením. Zde se nesmí na akumulátoru v žádném případě překročit napětí 4,2V. Opět se tato hranice upravuje a dává se o malinko menší. Překročením těchto dvou bodů znamená zničení akumulátoru nebo jeho velmi výrazné poškození. Pokud mobil nechce tyto typy akumulátorů nabíjet ačkoliv mají vše OK, pak jsou zde jen tyto možnosti. 1.) akumulátor má poškozenu vlastní elektroniku nabíjení/vybíjení, 2.) mobil má poškozenu elektroniku nabíjení/vybíjení, 3.) samotný akumulační materiál je poškozený... Co se týká teplotní závislosti, pak musím souhlasit. Zde dochází k výraznému ovlivnění akumulátoru a jeho kapacitních, nabíjecích i vybíjecích charakteristik.
Nesmysl. U Li-Ion případně Li-Pol baterií se sleduje napětí, které nesmí klesnou pod určitou hranici ( nevím to přesně, ale pohybuje se to okolo 2,5-2,7V). Pro jistotu a také z důvodu nepřesnosti měření se tato hranice dává o malinko výš. To samé s nabíjením. Zde se nesmí na akumulátoru v žádném případě překročit napětí 4,2V. Opět se tato hranice upravuje a dává se o malinko menší. Překročením těchto dvou bodů znamená zničení akumulátoru nebo jeho velmi výrazné poškození. Pokud mobil nechce tyto typy akumulátorů nabíjet ačkoliv mají vše OK, pak jsou zde jen tyto možnosti. 1.) akumulátor má poškozenu vlastní elektroniku nabíjení/vybíjení, 2.) mobil má poškozenu elektroniku nabíjení/vybíjení, 3.) samotný akumulační materiál je poškozený... Co se týká teplotní závislosti, pak musím souhlasit. Zde dochází k výraznému ovlivnění akumulátoru a jeho kapacitních, nabíjecích i vybíjecích charakteristik.