Zdravím, mám také tento problém s marketem a nejenom s ním a jsem už zoufalý. Mám nový telefon HTC EVO 3D a nemohu se dostat do jakékoliv služby vyžadující připojení mimo klasický web browser. Datové připojení mám placené a přohlížení webových stránek normálně funguje, ale při pokusu o synchronizaci s emailem, přihlášení do Marketu, vytvoření G-mail účtu, či registrace do HTC sense dostávám vždy pouze chybové hlášky typu "nelze navázat spojení s poštovním serverem", "nelze navázat spolehlivé datové spojení", nebo "ze serveru není možné získat region" (případ HTC sense).
Zkoušel jsem, restart, vyndat baterku, obnovení továrního nastavení, pohrát si s nastavením AP, připojení přes wi-fi, ale vše marně.
Telofon podle letáku z krabice pochází z polské distribuce. Je možné, že to způsobuje můj problém? Pokud ano, je možné ho nějak vyřešit? A pokud ne, je ho i tak možné nějak vyřešit?
Pomožte prosím..